lunes, 22 de noviembre de 2010

Feia molt que no actualitzava , 3 mesos, que perro jaja , bueno os porto unes cosetes que vaig fer aquest estiu , vaig anar a fer un curs a la Joso de Pintura digital impartit per en Santi Cases , apart de ser un tio molt ben parit és un crack ensenyant, os deixo el seu devianart perque podeu mirar el que fa :

http://santi-ikari.deviantart.com/

Mica en mica anire pujant tot el que he anat fent , tinc molta cosa pero ho anire dosificant !

:: Ciutat ::




Esta fet tot amb pinzells de photoshop, era un exercici per expoltar el maxim els pinzells! Vaig seguir un tutorial de devianart , es una pagina que recomano a tothom que li agradi dibuixar , apart de poder veure obra de moltisims artistes hi han molts de tutorials i recursos.

Aqui un estudi de personatge que vaig fer servir posteriorment per un poster:

:: Esbos ::



:: Colorejat ::




Sobre tot era un estudi d'arruges i de color, la cara ni els peus estan acabats , em feia pal xD, ja havia aconseguit els resultats que volia.

Doncs re , ja anire actualitzant més sovint.

No hay comentarios:

Publicar un comentario